Salam Ramadan

Promosi Mega Raya dah tiba..


Harga yg menarik untuk semua

Dari 14/07/14 - 24/07/2014



























PENGHANTARAN:


KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 3 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.


Cepat dapatkan produk yg ditawarkan sementara stok masih ada..

Sebarang pertanyaan hubungi saya Noormala

sms /wassap : 016-2140790


Tambah pendapatan dengan topup jer...klik sini kalau nak tahu

14 April 2013

Kulit Wajah Selembut Bayi dengan Produk Pinkish Beauty


PRODUK PINKISH BEAUTY

Impikan Wajah Halus Mulus Persis Bayi ??
Kini Bukan mustahil lagi...Pinkish Beauty product for u.. 





Set A ( utk kulit berminyak)
Sabun Gluthathione Collagen + Golden Collagen Gel
RM95 (sm)
RM100 (ss)
* free pos

Cara Guna :
1. Bersihkan muka menggunakan sabun
2. Bilas bersih dan lap kering
3. Mulakan guna golden gel , pintal hujung butiran dan tarik scr lembut dan tuangkan dijari
4. Mulakan urutan dr leher dan wajah






Set B ( utk kulit kering/normal)
 Gluthathione Collagen Gel + Golden Collagen Gel
RM105 (sm)
RM110 (ss)
* free pos

Cara Guna :
1. Bersihkan muka menggunakan Gluta Gel
2. Bilas bersih dan lap kering
3. Mulakan guna golden gel , pintal hujung butiran dan tarik scr lembut dan tuangkan dijari
4. Mulakan urutan dr leher dan wajah







Untuk dalaman , disarankan mengambil fluffy pinkish supplement utk mendapatkan kesan kecantikan kulit yang optimum



Fluffy Pinkish Supplement : Kapsul supplement pencerah badan


ALAH PADA KOLAGEN MARIN TAPI MAHU MILIKI KULIT HALUS MULUS DAN GEBU?
PILIHLAH FLUFFY PINKISH. PRODUK TERBARU DI PASARAN YANG MULA DIPERKENALKAN PERTENGAHAN APRIL 2012! PRODUK BERKUALITI UNGGUL KELUARAN PINKISH BEAUTY COSMETIC..

testimoni sendiri makan fluffy ni...lebih kurang sbulan...dh rase
- jerawat mmg cepat kecut
- parut bekas jerwat yg warna hitam tu cepat betul pudar
- badan rasa fit
- kulit lebih lembap
- hmm kena minum byk sbb proses detoks sedang berlaku...
- nk cepat kesannya i amik 2 biji pg sblom breakfast n 2 biji sblom tido



HARGA:
SEBOTOL 30 BIJI (for 2 weeks)
RM85 SEMENANJUNG
RM90 SABAH/SARAWAK
free pos


FLUFFY PINKISH adalah produk pemakanan tambahan yang berfungsi menjaga kesihatan dalaman di samping menjadikan kulit halus berseri, lembut, lembab, cerah bermaya dan gebu dengan formulasi unggul yang khusus untuk wanita Asia seperti Malaysia yang lebih terdedah dengan pencemaran udara dan cuaca panas terik sepanjang hari.

GABUNGAN TERBAIK UNTUK HASIL HEBAT:


1. PURE GLUTATHIONE

GLUTATHIONE merupakan molekul kecil diperbuat daripada asid amino, mengandungi antioksidan yang tinggi untuk melindungi tubuh badan dari serangan radikal bebas dan penuaan pramatang.
Radikal bebas digelar "perombak sel" yang selalu merosakkan sel badan, menjadikan sel2 tersebut gelap, punca pigmentasi/jeragat pada kulit terutama muka.

Glutathione memainkan peranan utama dalam membersihkan toksin di dalam badan akibat dari sisa kimia dalam makanan dan udara kita bernafas setiap hari. Kandungan glutathione yang dihasilkan badan secara semulajadi berkurangan disebabkan pendedahan kepada pencemaran persekitaran, stress, minuman beralkohol, rokok serta pemakanan tidak seimbang.

Glutathione juga merawat kulit seperti mengecilkan pori-pori kulit, menghilangkan parut, menjadikan ia lembut, halus gebu, cerah berseri juga boleh mencegah jerawat dan merawat kedutan/garis halus. Selain menyembuhkan penyakit kulit, ianya juga boleh memutihkan kulit supaya lebih bersih menawan serta kelihatan muda sepanjang masa.

Perlu diambil bersama dengan vitamin-C untuk kesan dan penyerapan yang lebih optimum di dalam tubuh badan kita.

2. L-ARGININE

L-Arginine adalah asid amino yang memainkan peranan penting dalam sintesis protein. Fungsi nya digunakan untuk memendekkan masa penyembuhan luka agar struktur dan lapisan kulit sihat dapat tumbuh dengan lebih cepat.

Penyembuhan luka melalui 3 langkah asas:- keradangan luka, pembaharuan tisu disekeliling luka dan akhirnya pemodelan semula tisu. Maka dengan kehadiran L-Arginine, sebatian penting ini boleh meningkatkan pembentukan kolagen.

3. EKSTRAK SOYA

Ia mempunyai phyto-ekstrogen aktif yang mempunyai persamaan dengan hormon wanita.
Pengambilan ekstrak soya boleh menegangkan kulit, mengekalkan kelembapan semulajadi, anjal serta cerah berseri.

4. VITAMIN A, C, E

Vitamin A, C, E menjadi pelapis perlindungan membran sel dan mengurangkan masalah bintik hitam pada kulit. Mengandungi antioksidan yang tinggi untuk menghalang serangan radikal bebas terhadap sel badan. Kehadiran vitamin2 ini juga membantu tubuh mendapatkan manfaat terbaik dari pengambilan Fluffy Pinkish.


CARA PENGAMBILAN:



- Makan 2 biji sehari

- Boleh dimakan bila-bila masa tetapi disarankan ambil 2 biji sekaligus 20 minit sebelum sarapan pagi untuk kesan serapan optima.

- minum lebih banyak air, jauhi minuman berkafein

kandungan glutathione (agen pencerah kulit) telah ditambah untuk pil fluffy pinkish yang baru..:-)
berbaloi2..

Mommy breastfeed pun bleh amik FLUFFY

ini kan kita pula kan...?




Sabun Gluthathione Collagen : Sabun pembersih wajah & badan



Imej Baru Sabun Gluthathione Collagen


sabun glutathione collagen yang kini berwajah baru keluaran Pinkish Beauty Cosmetic, tampil lebih hebat dengan formulasi tambahan serta nilai pH yang diturunkan agar lebih sesuai untuk warga Malaysia yang ingin mengekalkan kecantikan kulit sepanjang usia..

psst.. perhatikan jalur berwarna merah jambu (tambahan ekstrak licorise) di tengah2 sabun, perbandingan dengan sabun putih+oren biasa lain yang TIDAK memiliki ramuan baru tambahan seperti sabun ini.. juga pastikan logo autorised dealer yang dicop ada pada sabun anda. jadi usah keliru ye..

HARGA:
RM40 (semenanjung)
RM45 (sabah / sarawak)
100gm/seketul
FREE POS


Sesuai buat semua jenis kulit. Untuk lelaki dan wanita. Boleh digunakan pada wajah dan badan untuk kesan pencerahan yang menyeluruh terutama nya di leher, siku, lutut dan di celah lipatan peha serta di bawah lengan. Gunakan 2 kali sehari ketika mandi. Penggunaan berterusan akan meremajakan semula kulit, mengurangi penuaan pramatang kulit tubuh (kedut/pigmentasi), menjadikannya lebih cerah sekata, bebas parut dan bersih berseri.



KELEBIHAN SABUN GLUTATHIONE COLLAGEN:
*Membersih dengan lembut dan menyegarkan kulit lesu
*Mengecutkan jerawat di wajah/badan seawal 2 minggu penggunaan
*Memudar juga menghilangkan parut & cela
*Mengurangkan pigmentasi/jeragat
*Mengurangkan kedutan dan garis halus serta kesan regangan/strectmark
*Mencerahkan kulit yang kusam/gelap, kasar dan kering
*Menyamaratakan tona kulit
*Memelihara kelembutan dan kelembapan semulajadi kulit


FORMULASI UNGGUL SABUN UNTUK MANFAAT HEBAT PADA KULIT:


GLUTATHIONE -Menolong memudar dan menghilangkan masalah kulit seperti pigmentasi, jerawat dan parut jerawat, penuaan pra matang dan kedutan. Menjadikan kulit tampak lebih cerah dan halus.

KOLAGEN -Membantu mengekalkan kelembapan semulajadi kulit selepas setiap kali cucian, menganjal dan menghaluskan kulit agar lebih tegang/elastik, mulus dan gebu.

ARBUTIN
-Arbutin dikenali sebagai bahan yang paling selamat dan efektif dalam rawatan pencerahan kulit. Ia menolong memperbaiki, merawat dan menjaga kulit dari radikal bebas yang merosakkan serta menyeimbangkan tona kulit dengan mengawal pengeluaran melanin yang berlebihan.

ASID KOJIC
-Sangat efektif  sebagai agen pencerahan kulit, selamat dan tidak toksik. Membantu memudarkan parut dan tona kulit lebih sekata.

ALOE VERA (lidah buaya)
-Mengawal kelembapan dan menjauhi kulit kering, mempercepatkan penyembuhan jerawat, luka dan memudarkan parut dengan merangsang sel2 kulit baru tumbuh lebih sihat. Ia juga bersifat menyejukkan kulit serta membantu menjauhi sinar UV yang menggelapkan kulit.

MINYAK KELAPA DARA (vco)
-Sumber semulajadi yang bersifat anti-bakteria, anti-virus dan anti-fungus, membantu kulit dari masalah kudis, panau, kurap dan jangkitan2 yang merosakkan tisu kulit. Membuatkan kulit lebih lembab, halus dan lembut dengan mengurangkan kesan kedutan dan regangan kulit.

LICORICE
-Berperanan membantu kulit terlindung dari sinar UVA dn UVB, mengurangi iritasi dan keradangan pada kulit sensitif

VITAMIN C
-Nutrisi tambahan yang penting untuk membantu kolagen dan glutathione berfungsi lebih optimum dalam menguat dan menjaga sel2 kulit agar sentiasa sihat

NOTA:
-Jika sabun digunakan pada wajah, ikuti penjagaan wajah dengan sapuan GOLDEN COLLAGEN GEL untuk kesan lebih hebat. Tidak perlu lagi penyegar, pelembab dan krim2 lain.
-Jika untuk badan, sapukan GLUTATHIONE AMAZING LOTION untuk penjagaan kulit yang lebih halus, gebu, menawan.

PRODUK INI:
-LULUS KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM) NOT120701328K
-DIUJI SECARA DERMATOLOGI
-KELULUSAN ANTARABANGSA
*BFAD (Bureu of Food and Drugs) RD11-MM-CL-560
*BIRO DADAH DAN UBAT ANTARABANGSA RDII-MM-CT-0492


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Gluthathione Collagen Gel : Gel Pembersih Muka & Badan

Produk berkesan untuk memudarkan parut jerawat dalam masa 5HARI SAHAJA!!! 





Produk formulasi terbaru dari rangkaian skincare Pinkish Beauty Cosmetic, dengan rumusan sama seperti sabun glutathione collagen (sgc) sebelum ini yang mendapat sambutan hebat para pengguna, kini terdapat dalam bentuk gel, lebih mudah diguna, jimat dan yang lebih penting, memberikan kesan lebih pantas dan berganda2 lebih hebat dari sgc!!

HARGA:
RM50 SEMENANJUNG
RM55 SABAH/SARAWAK
FREE POS


Gel glutathione collagen ini dihasilkan selepas lebih 6 bulan diusaha dan diuji oleh pakar farmaseutikal antarabangsa, bertindak sangat lembut serta tidak mengeringkan kulit. Menghalus, mencerah dan membaiki kerosakan/parut pada kulit dengan kadar lebih cepat. Boleh digunakan pada wajah dan badan.


CARA GUNA:
- Basuh muka dengan air bersih 3-4 kali untuk menghilangkan kesan minyak/kotoran atau sisa mekap.
- Titiskan gel pada tapak tangan yang bersih.
- Sapu dan urut pada wajah seperti anda menggunakan pembersih wajah lain. Lakukan selama 2-3 minit.
- Bilas dan cuci sebersihnya dan lap dengan tuala bersih.
- Rasai kelembutan dan kesegaran kulit anda








Cleanser ni 6 kali ganda lebih cepat dan sangat efektif untuk menghilangkan jerawat dan memudarkan parut dalam masa 5 hari sahaja! Fuhhh amazing sungguh!







Untuk hasil terbaik, guna  GOLDEN COLLAGEN GEL  selepas wajah dibersihkan dengan  GLUTATHIONE COLLAGEN GEL/SOAP . Ia gandingan ideal dan serasi bersama..:) 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Golden Collagen Gel : Serum / pelembab wajah


GOLDEN COLLAGEN GEL
- gabungan 3 bahan utama yang bakal merealisasikan impian anda untuk memiliki kembali wajah halus jelita! Hanya sebiji sehari sudah cukup untuk mengembalikan keserian wajah, tampil lebih bersih, cerah dan bebas cela. Serapan pantas, menyejukkan kulit, berbau harum dan memberikan kemasan selembut satin pada kulit tanpa kesan berminyak. Produk terbaik dari PINKISH BEAUTY COSMETIC.

Alternatif buat mereka yang was2 pada penggunaan serum yang mengandungi plasenta,
memang menakjubkan!

HARGA:
RM60 SEMENANJUNG
RM63 SABAH/SARAWAK
FREE POS
30 biji/bekas

FORMULASI UNGGUL GOLDEN COLLAGEN: 

KOLAGEN + PEPTIDA
-Peptida amat diperlukan dalam penjagaan kulit. Kajian mendapati ia mampu untuk mengurangi tanda-tanda penuaan pramatang dengan meningkatkan penghasilan kolagen, sejenis protein aktif yang memulihkan tisu kulit, menjadikan kulit lebih tebal dan mengurangi garis halus/kedutan.

-Peptida berupaya mengawal dan merangsang kolagen aktif, menembusi kulit ke lapisan dalam tanpa kemerahan atau kerengsaan.


EKSTRAK BIJI ANGGUR 
-Salah satu sumber antioksidan paling ampuh untuk manfaat anti-penuaan dan radikal bebas, berkuasa melindungi kulit daripada kerosakan akibat terik matahari serta pencemaran, memerangi jerawat dan ia juga boleh mengecutkan vena varikos.

-Mengandungi lebih banyak kuasa antioksida daripada vitamin C & E. Kajian saintifik membuktikan bahawa kuasa antioksida proanthocyanidins yang dijumpai dalam ekstrak Biji Anggur adalah 50 kali ganda lebih besar daripada vitamin E dan 20 kali lebih besar daripada vitamin C.


YLANG YLANG AURA
-Sumber tumbuhan (haruman bunga nya sangat wangi, diekstrak untuk minyak aromaterapi) yang mempunyai kesan menenangkan kulit dan jiwa, memberi imbangan kelembapan yang diperlukan, menjauhi kekeringan dan kulit kasar, juga boleh membantu menentang bakteria yang sering menyumbang kepada pertumbuhan jerawat.




CARA GUNA :


 1. Bersihkan wajah dengan pencuci muka. Utk kesan terbaik, gabungkan dengan GLUTATHIONE COLLAGEN GEL /  SABUN GLUTATHIONE COLLAGEN . 

2.Bilas dan biar kulit bebas daripada sebarang kimia.

3.Ambil sebiji collagen gel dan pusing sehingga putus hujungnya ( elakkan penggunaan gunting )

4.Oleskan gel pada muka dan leher. Lakukan urutan secara perlahan sehingga gel diserap.

5. Selepas itu boleh disertai dengan sebarang krim siang / bb cream / krim  mutiara dan sebagainya. 

5.Gunakan golden collagen gel 2 kali sehari. Pada waktu pagi dan malam sebelum tidur.


*Juga sesuai sebagai pengganti krim malam. 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
BB Pinkish Royal Gel : BB Cream / Foundation


wajah segar, menawan sepanjang hari tanpa perlu risau dengan solekan bercapuk dan pudar..
hanya sapukan BB Pinkish Royal Gel untuk tampil berseri..

HARGA:
RM50 SEMENANJUNG
RM55 SABAH/SARAWAK
(harga termasuk kos pos laju)

15BIJI/BEKAS
1 BIJI UNTUK 4-5 KALI PEMAKAIAN

Fungsi 4 dalam 1:
*BLEMISH BASE (BB) - bertekstur halus dan ringan untuk wajah tampak gebu secara semulajadi
*FOUNDATION - alas bedak utuk solekan menawan dan tahan lama
*SPF 35 - pelindung sinar UV
*CONCEALER - menutup parut/cela

Melengkapi rangkaian produk penjagaan wajah, BB Cream keluaran Pinkish Beauty Cosmetic ini adalah pilihan tepat dan unggul buat wanita masakini yang sibuk dan sentiasa melakukan tugas luar namun ingin tampil segar dan berseri sepanjang hari tanpa perlu terpaksa mngemaskan solekan sepanjang masa. Ia juga diformulasi dari bahan2 yang mampu mengekalkan keremajaan sel2 kulit, ditambah pula dengan kolagen dan SPF35 untuk melindungi kulit dari radikal bebas dan sinar ultra ungu yang membahayakan. Dengan sapuan nipis sahaja, ia membuatkan kulit wajah lebih berseri, halus dan terjaga kelembapan selain menutup cela. Penggunaan berterusan mampu memperbaiki struktur kulit yang kering/kusam, mengurangi kedutan halus, menghilangkan parut juga menganjal dan mencerahkan kulit.

Untuk kesan maksima, sapu BB Pinkish Royal Gel ini selepas wajah dibersihkan dengan sabun/gel glutathione collagen. Sapukan golden collagen gel terlebih dahulu, biar ia meresap dalam 5 minit sebelum diikuti dengan sapuan nipis BB Cream ini. Rasai perbezaan dan kelembutan wajah anda yang halus, gebu dan terpelihara seri nya tanpa perlu bermekap lagi..


1 biji softgel boleh digunakan 4-5 kali. Jadi pastikan softgel yang sudah dibuka/guna disimpan dalam bekas bertutup untuk memelihara khasiat dan kandungan aktif nya.

WARNA KRIM : NATURAL (PUTIH SEMULAJADI)

RAMUAN UTAMA:
Collagen,Mulberry Extract, Rosemary Extract, Purified Water, Jojoba oil, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Glyceryl Stearate, Licorice Extract

DIIKTIRAF OLEH :-
KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA
NOT120703361K


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Whitening Roll-On Deodorant 

60ml
RM32 Semenanjung Malaysia
RM36 Sabah/Sarawak
FREE POS


KANDUNGAN GLUTA DITAMBAH UNTUK KESAN PENCERAHAN LEBIH CEPAT DENGAN WANGIAN HARUM KEKAL SEPANJANG HARI
KHUSUS BUAT WANITA JUGA LELAKI

Risau dengan bau peluh yang membuatkan orang sekeliling memberi pandangan semacam? Bawah lengan gelap/hitam dan menyakitkan mata anda sendiri atau pasangan anda melihat nya? Kini masalah anda akan berakhir.. PINKISH DEODORANT adalah penyelesaiannya!

Dengan perlindungan 72 jam, anda kini bebas melakukan apa saja aktiviti di luar rumah/ bersukan/ berjemur di terik matahari tanpa risau akan bau peluh. Bawah lengan dilindungi dengan formula 3 ramuan utama istimewa yang turut memberikan kesan pencerahan dan membuatkan kulit lebih licin/lembut seawal 2 minggu penggunaan. Dengan rasa kering dan nyaman, anda kekal segar, harum sepanjang hari.

Amalkan 2 kali sehari setiap kali selepas mandi, anda pasti perasan akan beza nya berbanding deodorant anda yang terdahulu..

Arbutin & Glutathione
-gabungan dua bahan utama yang terbukti memiliki kuasa pencerahan kulit, bertindak secara efektif dan selamat tanpa kesan sampingan, mencegah penggelapan dan mengurangi pigmentasi pada kulit.

Vitamin E
-memperbaiki dan merawat struktur kulit di bawah lengan supaya menjadi lebih bersih, lembut dan mengecilkan pori2 kulit akibat cukuran. Campuran bahan istimewa dalam deodorant ini juga membuatkan pertumbuhan roma menjadi lebih halus dan mudah disingkirkan.


Ayuh, bertukarlah pada deodorant yang tepat lagi hebat keluaran PINKISH BEAUTY COSMETIC ini. Anda pasti gembira dengan hasil nya. Sudah terbukti 99.9% kepuasan dijamin!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gluthathione Amazing Lotion : Lotion pencerah tangan, kaki & badan




GLUTATHIONE AMAZING LOTION (HAND & BODY)
PERTAMA DI MALAYSIA
Pengiktirafan oleh
JABATAN KEMAJUAN ISLAM MALAYSIA (JAKIM) – HALAL
KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA (KKM)


HARGA:
RM58 (SEMENANJUNG MALAYSIA)
RM62 (SABAH/SARAWAK)
FREE POS

kesan terbukti hanya dalam beberapa hari..

Pilihan terhangat buat mereka yang terlalu obses dengan kecantikan badan secara keseluruhan. Wajah cerah, halus, mulus, gebu.. pasti nya tidak lengkap jika warna kulit badan tidak sama kan? Jika ia terlalu gelap (sunburn) dan ketara beza nya, ini adalah losyen pencerah paling tepat untuk anda!

GLUTATHIONE AMAZING LOTION, merupakan satu lagi produk berkualiti unggul keluaran PINKISH BEAUTY COSMETIC, dilancar setelah sekian lama membuat kajian bersama pakar dermatologi bertaraf antarabangsa, setelah berjaya menghasilkan formula menakjubkan bagi losyen pencerah kulit khusus untuk rakyat Malaysia yang terdedah pada iklim khatulistiwa.


Kajian penuh teliti inilah yang menghasilkan gabungan ideal untuk dijadikan losyen, yang mana bahan-bahan utama ramuan diimport serta dipilih sendiri oleh pakar-pakar yang dilantik oleh syarikat


Kesan menakjubkan GLUTATHIONE AMAZING LOTION:

1. Satu-satunya losyen yang boleh melakukan DETOX seluruh kulit badan di mana ia boleh memecahkan warna pigmen gelap/tompok2 hitam di atas kulit supaya ianya lebih sekata kapada warna asal kulit.

2. Memelihara dan melindungi kulit dari sinar UV dengan perlindungan SPF yang tepat (ramai tidak mengetahui produk yang mengandungi SPF yang tidak bersesuian boleh merosakkan kulit - contoh: SPF 60-150 hanya boleh diguna bila anda berada di kawasan cuaca melampau seperti gurun)

3. Membekalkan nutrisi kepada kulit, dengan kuasa serapan pantas dan sempurna bagi menghalus, mencerah, juga menyerikan kulit dengan formula pemutihan dan pelembapan serta-merta.

4. Mengharumkan tubuh badan dengan ekstrak rose segar sambil mencerahkan kulit tubuh walau pun di waktu tidur.

5. Tidak berlendir/melekit atau berminyak dan memberikan rasa sensasi sejuk pada kulit.
6. Merawat dan memudarkan parut di atas kulit.
7. Mencegah pertumbuhan jerawat pada badan.
Untuk Pengguna Islam:-
(Solat hajat telah dilaksanakan ke atas GLUTATHIONE AMAZING LOTION moga diberkati si pemakai dan ia nya memberi kesan seperti diingini)
"Dari Abi ad-Darda’ radiallahu ‘anhu berkata: Wahai sekalian manusia! Sesungguhnya aku pernah mendengar Rasulullah sallallahu ‘alaihi wa-sallam bersabda: Barang sesiapa yang berwuduk lalu ia sempurnakan wuduk nya, kemudian melakukan solat dua rakaat dengan sempurna nya, nescaya Allah akan menunaikan segala hajat nya (apa sahaja yang diminta) cepat atau lambat".



PENGGUNAAN GLUTATHIONE AMAZING LOTION YG LEBIH BERKESAN:

Teknik sapuan yang betul adalah penting untuk mendapatkan hasil yang cepat. Losyen mesti disapu segera selepas mandian kerana kulit lembab membantu losyen meresap lebih efektif.

Bagi memperolehi hasil lebih ketara dan menakjubkan, gunalah sabun GLUTATHIONE COLLAGEN untuk mandian.

Sapu 2 kali sehari, pagi selepas mandi dan sekali lagi sebelum tidur dlm kuantiti agak lebih sikit (usah risau kerana ia tidak melekit sebab losyen ini sangat cepat menyerap dan memberikan rasa sejuk kerana kandungan aqua).

Perhatikan, bila anda bangun pagi, sewaktu mandi, ada keluar cecair putih dari kulit (sel kulit mati keluar sekali dgn daki~ proses detox berlaku). Penggunaan berterusan selama 5 hari pertama, insyaallah anda akan dapat melihat dan merasai kulit menjadi semakin cerah, liang roma mengecil, parut pudar, tompok2 gelap n pigmen makin berkurangan :)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

JOM TENGOK TESTIMONI PINKISH BEAUTY 

PRODUCT :



nak tau rahsianya?

>>> gluta gel + gcg + bb pinkish n mkn fluffy <<<<<




Gojes kan..

gcs n golden gel (",)


Sgt jeles ngan kulitnya..
- cerah

- berseri

- sekata

rahsianya gcs + golden gel + fluffy




Dh guna gcs + gcg selama 1 bulan lebih!





 GABUNGAN MATAP PENGGUNAAN sabun glutathione collagen (SGC) dan GOLDEN COLLAGEN GEL
"sis tasha.. ni testimoni dr i sendiri.. gambar selepas tu adalah 7 hari selepas menggunakan GCG N GCS... mmg terbaek produk ni.. jerawat cepat kecut,muke makin cerah n parut pn mudah pudar.. i suke sgt pki sabun n gel ni.. kulit btl2 lembut n rase licin... i like GCS n GCG. thanks sis tasha... nt i oder ag... huhu"









 Rahsianya hanyalah sabun glutathione kolagen dan golden gel.
Dalam 2 ke 3 bulan kulitnya berseri dan superb!


 Dia hanya guna sabun glutathione kolagen dan golden gel.
Dlm 4 mengu sudah dapat kulit cantik!




seorg nurse, 

sentiasa sabar memakai sabun gcs dan golden gel

dan juga makan fluffy pinkish

kesan dlm 3 bulan


<<>>

Saya pakai sabun ngan golden gel tu...setakat nie tak ada apa apa perubahan pun...dimana salah nya agaknya ya...atau produk nie tak sesuai utk saya...Yelah... Mungkin ikut kulit kot..Xsemua nye serasi..mybe produk ni ekot jenis kulit kot...jerawat saye makin mjadi...



<>

Brape hari awk pkai?

Mula2 memang akan kuar smua jerawat,nanti dia akan ok,sbb dia cuci dan bersihkn dr lapisan dlm kulit,tue pasal jerawat kuar nanti lepastue akan kecut jerawat tue. Sesuatu products yg kita pakai memerlukan kesabaran, yer betul kesan mengikut individu tertentu. Setakat jaga luaran tidak guna kalau dalaman tak jaga. Tidak adil menyalahkan sesuatu product jika ianya tidak berkesan..penjagaan pemakanan dan pengambilan suplement perlu supaya kotoran dalaman dapat disingkirkan..Sesetengah kulit mengalami tindak balas disebabkan kesan kosmetik terlampau yg mengandungi bahan terlarang berkumpul dibawah kulit muka..fungsi gluta mendetox toksid2 yang terkumpul dan jerawat yg keluar disebabkan penyikiran toksid..



<<>>

"kenapa sekarang muka saya naek jerawat besar, dulu saya gune ok, tpi muka saya makin cerah, cuma nak tnye sal jerawat tue?"



BAGI MEREKA YANG TELAH LAMA MENGGUNAKAN GCS DAN SEKARANG JERAWAT TUMBUH 2 3 BIJI, KEBANYAKAN MEREKA YANG SUDAH SUKSESS MEREKA AGAK LALAI DAN KURANG PEKA SEBAGAIMANA AWAL PENGGUNAAN.CONTOH KURANG CUCI KERANA FIKIR KULIT SUDAH OK, CARA CUCIAN AGAK SEMPOI DAN TIDAK TERTIB,CARA BILASAN PADA CUCIAN, PENGGUNAAN TUALA SEWAKTU MENGELAP MUKA DAN PALING PENTING SABUN MULA DIDEDAHKAN SELEPAS GUNE DAN DIPOTONG2 UNTUK PENJIMATAN DIMANA SEMUA INI BOLEH MENYEBABAKAN JANGKITAN BAKTERIA DAN MENGHAPUSKAN KOLAGEN YANG SEDIA ADA.



-PEMAKANAN JUGA PERLU DIJAGA SELAEN MEMINUM AIR MASAK YANG CUKUP DAN TIDAK LUPA JUGA DIMINTA JANGAN BERCAMPOR DENGAN PRODUK YANG LAEN DAN UNTUK WAKTU SIANG DIGALAKKAN MENGGUNAKAN BB PINKISH YANG MEMPUNYAI SPF35 UNTUK MELINDUNGI WAJAH SEMASA TEMPOH PEMULIHAN. 


Bagi Pengguna Baru -

PASTIKAN ANDA BERHENTI GUNA PRODUK TERDAHULU DALAM TEMPOH 7 HARI SEBELUM MENGGUNAKAN SEBARANG PRODUK PINKISH.

BERIKAN MASA UNTUK PRODUK PINKISH MENDETOXKAN KULIT ANDA..JIKA KULIT BERASA KERING, BANYAKKAN MINUM AIR MASAK DAN DALAM WAKTU TERSEBUT KURANGKAN PENDEDAHAN CAHAYA MATAHARI, DAN JIKA JERAWAT MULA KELUAR SELALUNYA IA MENANDAKAN IANYA SEDANG MEMBUANG JERAWAT YANG SELAMA INI BERKUMPUL DIBAWAH KULI TANPA DILIHAT MELALUI MATA KASAR.




nak order ?

sms / wassap : 016-2140790

atau pm kat Norlitasdabizzon9




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "