Salam Ramadan

Promosi Mega Raya dah tiba..


Harga yg menarik untuk semua

Dari 14/07/14 - 24/07/2014



























PENGHANTARAN:


KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 3 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.


Cepat dapatkan produk yg ditawarkan sementara stok masih ada..

Sebarang pertanyaan hubungi saya Noormala

sms /wassap : 016-2140790


Tambah pendapatan dengan topup jer...klik sini kalau nak tahu

06 April 2013

Bedak Syria - 3 in 1 hebat seperti bedak arab juga


BEDAK SYRIA ANY KLAEN



Bedak Syria
Nama Bedak Arab Syria tidak asing lagi bagi segelintir wanita di Malaysia. Bedak yang sedang laris di pasaran kini mendapat sambutan yang hangat oleh setiap pengguna kerana keberkesanannya dalam mencantikkan wajah supaya kelihatan ayu dan jelita. Bedak ini juga menjadi kegilaan ramai.Bedak ini diimport daripada syria.
Kenapa Bedak Syria terlaris di pasaran?
Kerana ianya menjimatkan dan mudah digunakan.
Bedak Syria ini gabungan 3 dalam 1 iaitu Moisturizer, Foundation dan Bedak. Jimat bukan? kerana anda dapat ketiga-tiganya dalam 1 pek sahaja. Bukankah ianya menjimatkan wang anda?
Antara kelebihan Bedak Syria :
  • 100% halal dan suci
  • Boleh dibawa sembahyang
  • Sesuai untuk semua aktiviti dan keadaan sama ada ketika bersukan dan sebagainya.
  • BEDAK SYRIA ANY KLEIN ini menjimatkan kerana boleh tahan sehingga 5 bulan lamanya mengikut penggunaan setiap individu.
  • Bedak yang boleh memutihkan wajah anda tanpa menghitamkan dan menggelapkan kulit anda
  • Ianya sesuai untuk sesiapa sahaja tidak kira berkulit cerah, gelap dan sebagainya. Ianya sesuai untuk semua kulit.
  • Boleh mengecutkan jerawat bagi yang muka berjerawat.
  • Membuatkan wajah anda kelihatan lebih menarik kerana ianya kemas dan sekata.
  • Badak Syria ini mengandungai vitamin E khas untuk kesihatan kulit anda serta mengekalkan keaslian wajah.
  • Masih kelihatan cantik walaupun ketika berpeluh.
  • Badak ini tidak melekit pada pakaian, tisu dan sebagainya kerana ianya terus meresap ke kulit.
  • Baunya wangi
  • Membuatkan wajah kelihatan neutral dan semulajadi tanpa kesan bedak yang ketara.
  • Mudah dibersihkan dengan air.
  • Mampu menyamarkan kesan-kesan jerawat dan jeragat.
  • Berat 41 gram.
  • Dan macam-macam lagi….


WARNA BEDAK SYIRIA YG SESUAI UNTUK WARNA KULIT WANITA MALATSIA


CODE : 6 (RICHE) : SAWO MATANG
CODE : 7 (GENTIL) : SEDERHANA
CODE : 8 (PRINCESSE) : CERAH
Harga : 
RM60
* free pos semenanjung 
* free eyeliner MAC

Bedak Syria didatangkan dengan Beauty Sponge.

Bedak Syria merupakan powder digabungkan dgn krim kecantikan secara saintifik membentuk powder, foundation, moisturizer dalam satu. Bedak Syria ni 3in1 laa.

Bedak Syria merupakan formula kecantikan yang unik sesuai untuk semua jenis kulit, didatangkan dengan warna yang halus, tidak menggelapkan kulit, mampu melindungi jeragat serta parut di muka anda, senang jer BASAHKAN SPONGE dan terus sapu ke muka.

Anda akan kelihatan cantik secara semulajadi walaupun berjemur di bawah sinaran matahari malah akan melembabkan kulit muka anda.

Kenapa Bedak Syria Any Klaen ???

*Halal dan boleh dibawa solat
*Berat 41g
*Harga yang berbaloi dan tahan lama
*3in1 (powder+foundation+moisturizer)
*Tahan selama 8jam
*Bedak ni akan blend ke dalam kulit dalam masa 1min & memberi kecantikan semulajadi
*Sgt bagus bila berpeluh dia lg cantik , shining & glowing
*Bedak nie sgt wangi
*Boleh cover kulit berminyak
*Melindungi jeragat & jerawat
*Pada yang berjerawat bedak nie jugak akan mengecutkan jerawat di muka
*Anda akan rasa muka semakin gebu dan lembut
* Mempunyai Vitamin E khas untuk kesihatan kulit anda

Bedak Syria Any Klaen dicipta untuk anda yang ingin kekal jelita sepanjang hari. Anda tak perlu gusar jika terpaksa bekerja/berada dibawah terik matahari.. malah anda akan tampak kemerah-merahan & kelihatan lebih cantik lagi. Cubalah!


Cara Pengunaan:-
- Basahkan span
- Sapukan span pada bedak
- Ratakan ke seluruh muka



Harga : 
RM60
* free pos semenanjung 
* free eyeliner MAC
Berminat pm mala di Norlitasdabizzon9
atau sms/wassap mala 016-2140790

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "