Assalamualaikum,

Selamat datang ke Norlitasdabizzon9


Menjual Pelbagai

Produk Kecantikan dan kesihatan pada harga yg menarik..


Sebarang pertanyaan hubungi saya Noormala

sms /wassap : 016-2140790


Waktu perniagaan :

8pagi - 4 ptg

Isnin - Jumaat

(sabtu dan Ahad cuti)


Waktu pengeposan barang:

Isnin - Jumaat

Jika stok ada, anda bank in sebelum jam 3ptg boleh pos hari yg sama.


* HARAP MAAF *

Jika saya terlewat membalas mssg pertanyaan anda, mungkin saya terlepas pandang

atau sibuk waktu itu.

Saya akan cuba membalas secepat mungkin setiap pertanyaan anda dengan segera....


Kalau Berminat dengan produk yg ditawarkan anda boleh bank in ke akaun saya seperti di bawah :


NOOR MALA OSMAN


MAYBANK

164753001059


CIMB BANK

7603664608


INFO saya jika dah bank in atau wassap slip bank itu.

Bagi detail Nama dan alamat utk pos.


selamat membeli ...di sini...

Tambah pendapatan dengan topup jer...klik sini kalau nak tahu

12 March 2013

Bedak Arab Kokuryu semakin hot di pasaran

Kokuryu Super Summer Cake ( Bedak Arab )
Free Kokuryu Beauty Sponge
Warna bedak arab

Sebelum ini saya cuma membeli dengan kawan bedak arab ni dan bila guna serasi pula dengan kulit muka dan nampak macam saya pakai bedak yg mahal ( saya guna Orange Blush ) terus sampai sekarang saya setia dengan bedak arab. Semasa dinner syarikat tak sempat nak pergi mekap dekat jurumekap profesional jadi saya mekap sendiri saja dengan menggunakan bedak arab.Okay la jugak kan.. 
Testimoni saya sendiri menggunakan bedak arab semasa 
annual dinner syarikat saya tak perlu mekap yang mahal2
Sekarang saya dah jadi pengedar bedak arab kalau ada yang berminat boleh pm kat FB page saya : Norlitasdabizzon9
Sms / wassap : 016-2140790
Email : normalaosman76@gmail.com



Sedikit Info tentang bedak Arab Kokuryu

TEKNOLOGI JAPAN DAN DIBUAT DI FILIPHINE ( HALAL )

Ia merupakan produk Jepun sejak 1965 tapi dikilangkan di Filipina.
Kenapa nama dia bedak Arab? Sebab ia dibuat majoriti untuk pasaran Arab. Orang yang memperkenalkannya pun bawa dari Yaman, so lekatlah nama bedak tu Bedak Arab Kokuryu Super Summer Cake ♥

Bedak Arab merupakan powder digabungkan dgn krim kecantikan secara saintifik membentuk powder, foundation, moisturizer dalam satu.

Bedak Arab merupakan formula kecantikan yang unik sesuai untuk semua jenis kulit, didatangkan dengan warna yang halus, tidak menggelapkan kulit, mampu melindungi jeragat serta parut di muka anda.

Kelebihan Bedak Arab :

*SUCI DAN HALAL.. BOLEH DIBAWA SOLAT
*Harga yang berbaloi dan tahan lama (tahan 3 bulan) *3in1
JIMAT !!!(powder+foundation+moisturizer)

*Tahan selama 8jam
*Bedak ni akan blend ke dalam kulit dalam masa 1minit
 &  memberi kecantikan kulit yang semulajadi
*sangat bagus bila berpeluh kulit nampak lagi cantik , shining & glowing
*bedak nie sgt wangi
*bedak ni ikut aliran darah
*boleh cover kulit yang berminyak
*melindungi dan menutupi jeragat & parut jerawat diwajah anda
*pada yang berjerawat bedak nie jugak akan mengecutkan
 jerawat di muka
*anda akan rasa muka semakin gebu dan lembut
* uv protection
*Sangatlah senang dipakai. Beberapa minit menjadikan kulit muka seakan-akan kita pernah masuk kelas make up!
*Akan kelihatan lembut, gebu, bercahaya, berseri, cun dan yang penting terasa ringan di muka (tak melekit lansung!)
*Tidak melekat pada tudung, kain, tisu dan sebagainya kerana ia terus meresap ke kulit.
*Sesuai untuk semua aktiviti. Santai2, nak pakai cepat tapi hasil mantap dan gebuss.
*Sesuai untuk lelaki dan perempuan

* SPAN TAHAN LAMA !!!

Cara guna :

1. Basahkan sponge... ( jangan basah sangat @ kering )
2. Sapu span tersebut pada bedak
3. Sapu bedak ke seluruh wajah ..
4. Tunggu beberapa minit utk bedak meresap ke kulit anda.
5. Lihat wajah anda dicermin... dan anda akan berpuas hati !!



Red Case ( 50gram )
Pilihan Warna :
Cherry : Kulit cerah macam kulit chinese
Orange Blush : Kulit sederhana cerah
Russet : Sederhana cerah / natural / normal
Amber Rose : Kulit sederhana gelap
Summer tan : Untuk kulit Sawo Matang / Gelap

Harga :
RM 60
Free postage semenanjung!!!
Free Sponge
Sabah / Sarawak add RM 4






White case (25gram)
Pilihan Warna
Cherry : Kulit cerah macam kulit chinese
Puggy Pink : Kulit cerah kemerah-merahan
Orange Blush : Kulit sederhana cerah
Russet : Sederhana cerah / natural / normal
Amber Rose : Kulit sederhana gelap
Summer tan : Untuk kulit Sawo Matang / Gelap

Harga :
RM 45
Free postage semenanjung!!!
Free Sponge
Sabah / Sarawak add RM 4

Untuk pertanyaan produk dan
Berminat nak order boleh pm saya kat inbox fb page bizz saya Norlitasdabizzon9 atau sms/wassap di 016-2140790





Cara2 guna bedak arab

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "