Assalamualaikum,

Selamat datang ke Norlitasdabizzon9


Menjual Pelbagai

Produk Kecantikan dan kesihatan pada harga yg menarik..


Sebarang pertanyaan hubungi saya Noormala

sms /wassap : 016-2140790


Waktu perniagaan :

8pagi - 4 ptg

Isnin - Jumaat

(sabtu dan Ahad cuti)


Waktu pengeposan barang:

Isnin - Jumaat

Jika stok ada, anda bank in sebelum jam 3ptg boleh pos hari yg sama.


* HARAP MAAF *

Jika saya terlewat membalas mssg pertanyaan anda, mungkin saya terlepas pandang

atau sibuk waktu itu.

Saya akan cuba membalas secepat mungkin setiap pertanyaan anda dengan segera....


Kalau Berminat dengan produk yg ditawarkan anda boleh bank in ke akaun saya seperti di bawah :


NOOR MALA OSMAN


MAYBANK

164753001059


CIMB BANK

7603664608


INFO saya jika dah bank in atau wassap slip bank itu.

Bagi detail Nama dan alamat utk pos.


selamat membeli ...di sini...

Tambah pendapatan dengan topup jer...klik sini kalau nak tahu

22 June 2013

Perbezaan Produk Aura White dan Maixara C-Sential

Salam, dipasaran sekarang berlambak-lambak produk kecantikan yang ditawarkan sampai ada yg pening nak memilih yang mana satu pilihan hati dan poket.
Antaranya yg paling hot sekarang ialah Aura white dan maixara.  


Banyak pertanyaan tentang perbezaan antara kedua-dua product yg tengah meletop skrg ni AURA WHITE DAN MAIXARA

Okey perbezaan antara AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 900,000mg dan MAIXARA C-SENTIAL 600,000mg per bottle-

Kedua-dua product ini ada lah persediaan utk mengekal kan kecantikan dan membaik pulih sel2 yg rosak dan agent pemutih utk kulit secara keseluruhan nya..perbezaan antara Aura White dan M...aixara ialah:

Maixara berupa tablet dan setiap botol mempunyai 60biji bersamaan dgn 600,000mg, tahan utk 2 bulan jika sebiji sehari. Gabungan suppliment dari vitamin C, collagen dari ikan talapia dan glutathione. Setiap tablet 10,000mg, jika makan 2 biji bersamaan 20,000mg sehari. Tablet yg berperisa strawberry boleh dikunyah dan ditelan. Boleh di makan bila2 masa dan diwaktu datang period pun takde masalah. Sesuai utk semua peringkat umur dari kanak2 sehingga dewasa. Halal dan product bumiputra mempunyai sijil GMP dan pengesahan dari KKM.

Aura White Gluta Collagen 1 botol bersamaan dgn 900,000mg. Gabungan suppliment dari vitamin C, hyrolized collagen dr ikan talapia dan 5x stemcell dari buah-buahan tomato,apple, snowlotus, rasberry dan roselle.Dengan ramuan berkualiti premium yang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark Untuk setiap scoop bersamaan dgn 6,000mg. Cara pengambilan 2x sehari utk pagi dan malam. Setiap shake bersamaan dgn 2scoop berjumlah 12,000mg pershake, jadi total sehari 24,000mg per day. Minuman yg berperisa lemon berry dan setiap botol bertahan utk sebulan. Halal dan product buatan malaysia yg ada sijil GMP dan kelulusan KKM.

Untuk kedua-dua product ni dari segi kandungan lebih kurang sama dan kesan berbeza mengikut badan seseorg yer, ada yg cepat nampak perubahan ada yg lambat. Apa pun bila kita mengambil satu-satu product tu kena la consisten dan utk kesan yg optimum kena pastikan minum air mineral or air kosong dgn banyak sehari 2-3 liter utk pembuangan toksin dari badan.

APA YANG PENTING?
Kedua2 produk ada stem sel dari unsur tumbuhan (bukan haiwan-plasenta), di mana peranan ia 3 kali ganda lebih baik dalam mengesan sel2 rosak pada tisu dan organ dalaman badan, lalu memberi tumpuan lebih pada bahagian tersebut untuk membaik pulih dan menghasilkan sel2 baru yang lebih sihat dan kuat (ia berupaya mencambah/menduplicate stem sel sendiri dan mengubah stem sel tersebut kepada sel2 yang berbeza mengikut keperluan badan). Hasilnya, ia dapat mengurangi tanda2 penuaan sebanyak 80% dengan memberikan kelembaban, keanjalan dan kehalusan kulit, menjaga kelenturan otot/sendi juga tulang, kuku dan rambut serta memelihara kesihatan tubuh badan secara keseluruhan.

Boleh ke makan 2-2 product ni dlm satu masa?
Boleh, tapi rotate la pagi minum aura white, malam mkn maixara sebiji mcm tu. Lagi jimat sebab boleh tahan 2 bulan stok aura white dan maixara.
Boleh ke ibu mengandung dan menyusu makan product maixara dan aura white?
Buat ibu mengandung 4bulan ke atas sgt bagus utk makan kedua2 product ni kerana kandungan vitamin nya dpt memberikan nutrisi yg lengkap utk pembesaran dan kulit baby pun cantik.
Boleh ke lelaki makan aura white dan maixara?
Boleh sangat sebab product ni utk pencerahan dan pembaik pulih sel2 kulit yg rosak, dan utk lelaki yg perokok jugak digalak kan meminum dan memakan aura white dan maixara seperti yg disaran kan utk hasil yg terbaik.

Apa2 yg anda lakukan perlu istiqomah, tepuk dada tanya poket ::)))

Selamat mencuba

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ya Allah, Murahkan Rezeki Bagiku ....

" Ya Allah, apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, apabila di dalam bumi maka keluarkanlah, apabila di laut maka naikkanlah, apabila jauh maka dekatkanlah, sekiranya dekat maka permudahkanlah, dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, serta banyak lagi keberkatan sehinggakan kutidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu "